A Varsói Menedzsment Egyetemre járok, ahol az első 3 évben (BSc) menedzsmentet tanulok, majd az elkövetkezendő 2 évben (MSc) marketinget és üzleti pszichológiát. Így diplomás marketing menedzser (nagyobb vállalkozás szervezésével és gazdasági irányításával foglalkozó szakember), és üzleti pszichológus leszek.
Az elmúlt években folyamatosan képeztem magam, és olyan területeken mélyedtem el, mint az önismeret, a kommunikáció, az érzelemszabályozás vagy a gyászfeldolgozás. Life és business coach képzéseken sajátítottam el azokat a gyakorlati eszközöket, amelyekkel már másokat is támogatni tudok.
Dajka Gábor vagyok, marketingszakértő, business coach, befektető, és az Online Marketing és Pszichológia könyv szerzője. Az elmúlt 17+ év alatt számos vállalkozásba nézhettem bele, így széles látóköröm van. Személyiségjegyeim közé tartoznak többek között a jövőorientáltság, a belső kontroll és a belső motiváció, melyek által hatékony vagyok az üzleti életben is. Szenvedélyem a fejlődés, így a cégem bevételének egy jelentős részét tanfolyamokra költöm.
A coach és egyéb pszichológiai tanfolyamokon szerzett tudással a vállalkozók üzleti gondolkodását fejlesztem, ami kihat a cégük stratégiájára is. Illetve a reklámozás alapvetően a pszichológiára épül.
A pénzügyi képzéseket üzleti tervezésnél és kampányok kialakításánál tudom kamatoztatni. Illetve a marketing alapvetően a közgazdaságtanra épül.
A coachingban az emberi kapcsolatok minősége meghatározó. A bizalom és az empátia alapkövei ennek a kötődésnek, ezért is különösen fontos, hogy a coach átlátható és őszinte legyen. Mint sok más szakmában, a coach hivatásban is vannak ilyen és olyan felkészültségű és szemléletű szakemberek. Azért, hogy a hozzám forduló tiszta képet kapjon rólam, a tanulmányaimat fentebb közzé tettem. Akár már ezek alapján is el tudja dönteni az érdeklődő, hogy elegendő vagyok-e a számára.
Egy jó coach a személyiségével is hozzátesz a klienséhez, éppen ezért folyamatosan csiszolom a viselkedésemet, gondolkodásomat és az érzéseimet is. Arra is törekszem, hogy ne csak szakmailag, hanem emberileg is fejlődjek.
A célom, hogy klienseim számára hiteles és megbízható támasz legyek, aki segít nekik elérni céljaikat, miközben én magam is folyamatosan fejlődök.