A workshopot abból a célból indítom, hogy azok, akik saját maguknak kezelik a hirdetési felületeiket, mélyebben értsék ezeket a rendszereket, és a résztvevők meg tudják osztani egymással a tapasztalataikat.
Nincs a workshopnak előre meghatározott tematikája, mert mindig az aktuális résztvevők elakadására tekintünk rá.
Az alkalmak célja is változó, hiszen valaki például több megjelenést szeretne, több kattintást, több kommentet, kevesebb nevetős fejet, vagy több rendelést.
Egy alkalom ára: br. 15 000 Ft
Egy foglalkozás 45-55 percig tart
Maximális létszám: 3 fő
Időpont: hétköznap és hétvégén is, közös megegyezés szerint.
Csatlakozási lehetőség: folyamatos
Helyszín: Lollok ház sport és szabadidőközpont
Ha valaki más (pl. egy marketingesed vagy ügynökség) kezeli a hirdetéseidet, a workshop akkor is hasznos: átlátod a munkájukat, megérted az eredményeket, és hatékonyabban tudsz kommunikálni velük. Ezáltal nem csak azt mondod, hogy „kéne több vevő”, hanem pontos, szakmailag megalapozott kéréseket tudsz megfogalmazni.
Megtanulod értelmezni a kulcsmetrikákat (CTR, ROAS, konverziók, minőségi mutatók stb).
Megérted, miért nem hoz eredményt hirdetésed.
Meglátod, hogy hogyan épül fel egy kampány és hogyan lehet optimalizálni.
Megtudod, mikor érdemes költeni, és mikor teljes pénzkidobás.
Rálátást kapsz arra, hogyan dönt a Facebook vagy a Google algoritmusa.
Azokat, akiknek már futott Facebook vagy Google hirdetésük, de
Itt aktívan dolgozunk, így laptopról mindenki saját maga gondoskodjon. Mobiltelefon nem jó!